İçişleri Bakanı Soylu, Giresun’da meydana gelen sel felaketiyle ilgili açıklama yaptı, “Bir asker ve 2 vatandaşın cansız bedenine ulaşıldı” dedi.
Giresun’da şiddetli yağış sele neden oldu. Araçlar sürüklendi, ulaşımda aksamalar yaşandı.
Gecenin ilerleyen saatlerinde sel bölgesine giden İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 5’i jandarma toplam 12 kişinin kayıp olduğunu söylemişti.
kaynak:TRT HABER
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.